14/06/2017

GLS: FlexDeliveryService gaat Europees

De logistieke dienstverlener GLS heeft zijn internationale FlexDeliveryService naar in totaal twaalf landen uitgebreid, wat ook nieuwe leveringsmogelijkheden biedt vanuit België. De e-shoppers in die landen worden voortaan op de hoogte gehouden van de leverstatus van hun pakketten, en kunnen bovendien kunnen kiezen waar en wanneer ze hun pakket willen ontvangen, ongeacht in welk land ze het hebben besteld.

23/02/2017

GLS Group raises ISO certificates to 2015 standards

The GLS Group was one of the first European parcel companies¬ to have its quality and environmental management system audited in line with the new ISO standards, which were revised in autumn 2015.

12/12/2016

IT in de ParcelShops

GLS voorziet de 350 ParcelShops in België en Luxemburg met een moderne IT-uitrusting. Het proces voor het verzenden en afhalen van pakketten wordt gemakkelijker, sneller en veiliger.

19/11/2015

10 jaar GLS ParcelShops in België

Tien jaar geleden opende GLS de eerste Belgische ParcelShops in Brussel, Gent en Antwerpen. Tien jaar later beschikken de consumenten over een uitgebreid netwerk van GLS ParcelShops, verspreid over heel België, wat het ontvangen en versturen van pakketten zeer gemakkelijk maakt.

15/04/2015

GLS introduceert flexibele leveringen in Luxemburg

Ook in het Groothertogdom Luxemburg is nu de FlexDeliveryService van de pakketdienst GLS beschikbaar. Ontvangers van pakketten kunnen de tijd en de plaats van de levering volgens hun persoonlijke behoeften bepalen. Luxemburg is het 13de land waar GLS deze service ter beschikking stelt.

04/12/2014

GLS Belgium bezorgt de pakketten op verzoek

Het verzenden van pakketten organiseren zoals u dat het best uitkomt: dat is wat de vele online kopers graag willen. GLS Belgium komt hieraan tegemoet door aanvullende diensten te bieden, met onder andere een uitgebreidere internationalisering van de FlexDeliveryService, die zijn sporen reeds heeft verdiend. Verzenders en ontvangers van pakketten kunnen daarnaast nu ook gebruikmaken van de ShopDeliveryService voor hun grensoverschrijdende zendingen.

28/10/2014

Nieuwe verzendtool voor kleine en middelgrote ondernemingen

Brussel, 28 oktober 2014. Voor Label-Lite Online is geen installatie nodig en het is geschikt voor alle te verzenden goederen: GLS Belgium biedt de klanten die een beperkt aantal zendingen per dag versturen, vanaf nu een nieuwe verzendtool in het beveiligde gedeelte van de website van GLS.