GLS Group behaalt EcoVadis zilveren status

EcoVadis heeft aan de GLS Group de zilveren status toegekend voor de wijze waarop de pakketdienst haar maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) toepast.

GLS neemt Canadese pakketdienst over

GLS neemt het in Montreal gevestigde Dicom Canada over. Het bedrijf biedt pakket, vracht en logistieke diensten aan in heel Canada, hoofdzakelijk in het B2B segment.

Internationale FlexDeliveryService van GLS nu ook voor Verenigd Koninkrijk

Voor eenvoudig en grensoverschrijdend online shoppen biedt GLS ontvangers van pakketten in steeds meer landen keuzemogelijkheden bij internationale bestellingen aan. De pakketdienst biedt sinds kort ook voor het Verenigd Koninkrijk haar FlexDeliveryService aan.

Derde duurzaamheidsverslag van de GLS Group

De GLS Group heeft haar actuele duurzaamheidsverslag gepubliceerd. In de verslagperiode is GLS Netherlands erin geslaagd de totale emissie per pakket met vier procent te verminderen.

GLS neemt vernieuwd depot Rotterdam officieel in gebruik

Zaterdag 14 maart vond de feestelijke opening plaats van het vernieuwde GLS-depot in Rotterdam. Dankzij de uitbreiding is de capaciteit van de pakket- en vrachtdienstverlener in de regio vrijwel verdubbeld en worden er tal van nieuwe arbeidsplaatsen gecreëerd.

GLS neemt Spaanse leverancier van expresdiensten Redyser over

General Logistics Systems B.V. (GLS) maakte vorige week de overname van de Spaanse dienstverlener voor exprespakketten Redyser Transporte bekend.

GLS in actie voor Heppie-vakanties

Sinds het voorjaar van 2017 zet GLS Netherlands zich in voor het Heppie Hotel van stichting 'Het Vergeten Kind' dat vakanties mogelijk maakt voor kinderen die het moeilijk hebben. Daarnaast heeft de pakket- en vrachtdienst een intern sponsorinitiatief in gang gezet en zijn er vier skelters aan de kinderen geschonken.