GLS Group awarded EcoVadis Silver rating

GLS has been rewarded for its commitment to corporate social responsibility with the EcoVadis Silver rating.

GLS acquires Canadian parcel service

GLS takes over Dicom Canada, headquartered in Montreal. The company offers parcel, freight and logistics services across Canada, mainly in the B2B segment.

GLS launches international FlexDeliveryService for the UK

For convenient cross-border online shopping: GLS now offers a range of options for parcel recipients in more countries. The parcel company has extended its FlexDeliveryService to include the United Kingdom.

Derde duurzaamheidsverslag van de GLS Group

De GLS Group heeft haar actuele duurzaamheidsverslag gepubliceerd. In de verslagperiode is GLS Netherlands erin geslaagd de totale emissie per pakket met vier procent te verminderen.

GLS neemt vernieuwd depot Rotterdam officieel in gebruik

Zaterdag 14 maart vond de feestelijke opening plaats van het vernieuwde GLS-depot in Rotterdam. Dankzij de uitbreiding is de capaciteit van de pakket- en vrachtdienstverlener in de regio vrijwel verdubbeld en worden er tal van nieuwe arbeidsplaatsen gecreëerd.

GLS neemt Spaanse leverancier van expresdiensten Redyser over

General Logistics Systems B.V. (GLS) maakte vorige week de overname van de Spaanse dienstverlener voor exprespakketten Redyser Transporte bekend.

GLS in actie voor Heppie-vakanties

Sinds het voorjaar van 2017 zet GLS Netherlands zich in voor het Heppie Hotel van stichting 'Het Vergeten Kind' dat vakanties mogelijk maakt voor kinderen die het moeilijk hebben. Daarnaast heeft de pakket- en vrachtdienst een intern sponsorinitiatief in gang gezet en zijn er vier skelters aan de kinderen geschonken.