26/03/2019

GLS Belgium nu ook GDP-gecertificeerd

GLS is in België en Luxemburg sinds kort gecertificeerd conform de richtlijnen voor de Good Distribution Practice (GDP) voor het vervoer van niet-temperatuurgecontroleerde geneesmiddelen. Tegelijkertijd heeft de keuringsinstantie DQS de certificaten voor de kwaliteits- en milieubeheersystemen opnieuw bekrachtigd.

24/07/2018

Internationale FlexDeliveryService van GLS nu ook voor Groot-Brittannië

Gemakkelijk en grenzeloos internetshoppen: GLS biedt ontvangers van pakketten in steeds meer landen extra keuzemogelijkheden bij internationale bestellingen. De pakketdienst biedt namelijk sinds kort ook in het Verenigd Koninkrijk de FlexDeliveryService aan. In totaal zijn er nu 16 Europese landen in alle richtingen optimaal met elkaar verbonden.

15/05/2018

GLS Belgium breidt netwerk uit met 170 Cubee pakjesautomaten

Een interessante samenwerking voor nog meer gebruiksgemak: de Cubee pakjesautomaten maken vanaf nu deel uit van het GLS ParcelShop-netwerk in België. Particuliere klanten en bedrijven die maar af en toe pakketten verzenden of ontvangen, kunnen nu van een nog grotere flexibiliteit genieten.

29/03/2018

Derde duurzaamheidsrapport van de GLS Group

• Kernthema’s stadslogistiek en milieuvriendelijke voertuigen
  • België: aantal voertuigen volgens emissienorm Euro 5 en Euro 6 in alle voertuigcategorieën sterk gestegen
  • ‘ThinkGLS. ThinkResponsible’ online beschikbaar

De GLS Group heeft haar actuele duurzaamheidsrapport gepubliceerd. GLS Belgium heeft haar wagenpark weten te verduurzamen. Ook het stroom en papierverbruik is gedaald.

02/10/2017

Nieuwe portal voor eenvoudige pakketverzending

• Geen registratie nodig
  • Eenvoudig verzendingen plannen en labels aanmaken
  • Aantrekkelijke prijzen

Vanaf nu is GLS-ONE online – de nieuwe portal van GLS waar u uw verzendingen snel en eenvoudig afhandelt. Iedere GLS ParcelShop in België en Luxemburg neemt de pakketten in ontvangst. Via GLS-ONE worden pakketlabels snel aangemaakt, betaald en geprint.

24/07/2017

GLS ondersteunt maatschappelijke betrokkenheid

Helpen om te helpen: GLS heeft in België een 'Corporate Volunteering'-programma geïntroduceerd. Daarmee stimuleert de pakketdienst het vrijwillige sociale engagement van haar medewerkers, transportpartners en hun chauffeurs.

20/06/2017

GLS start met internationale retourservice

De pakketdienst GLS biedt vanaf nu de ShopReturnService grensoverschrijdend in zeven landen aan. Artikelen die in een buitenlandse webshop zijn besteld, kunnen daarmee snel en gemakkelijk worden teruggezonden.